| Kodeks Pracy SJM z dn. 03.03.2017 r. | |
Wysłany: Pią 1:12, 03 Mar 2017 |
|
|
Yoyogi |
Pontifex Maximus SJM |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2009 |
Posty: 12529 |
Przeczytał: 73 tematy
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/10
|
Skąd: Niagara Falls, Ontario Płeć: Waćpanicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodeks Pracy SJM z dn. 03.03.2017 r.
Dział I - przepisy ogólne
Zakres regulacji
Art. 1. - Kodeks niniejszy reguluje zasady stosunku pracy pomiędzy graczem i reprezentacją oraz regulację czynności asystentów, wykonywanych na rzecz reprezentacji na zlecenie.
Definicja stosunku pracy
Art. 2. - Stosunek pracy jest relacją prawną, zachodząca pomiędzy graczem a reprezentacją, w ramach której prawem i obowiązkiem gracza jest wykonywanie czynności zarządu określonych w niniejszym Kodeksie na rzecz reprezentacji.
Art. 3. - Ustawa nie ma mocy wstecznej, chyba że retroaktywność przepisu wynika z jego brzmienia lub celu.
Rodzaje podmiotowych praw pracy; definicje
Art. 4. § 1 - Gracz może wykonywać swoją pracę w reprezentacji jako pełnoprawny menedżer (menedżer) lub jako menedżer z ograniczonymi prawami (komisarz), w ramach stosunku pracy. W ramach określonych prawem, gracz może łączyć funkcję pełnoprawnego menedżera oraz menedżera z ograniczonymi prawami jednocześnie.
§ 2 - Jeżeli w akcie prawnym niniejszej gry mowa o: przedstawicielu reprezentacji, kierowniku reprezentacji lub kierującym reprezentacją, należy przez to rozumieć: menedżera, jego pełnomocnika w zakresie umocowania lub komisarza reprezentacji, który w konkretnej chwili posiada prawo dokonywania czynności zarządu na rzecz danej reprezentacji.
Rodzaje ograniczonych praw pracy
Art. 5. § 1 - Menedżer z ograniczonymi prawami może sprawować zarząd nad reprezentacją w ramach zarządu komisarycznego na podstawie dekretu Administratora, umożliwiającego objęcie reprezentacji wolnej, nie posiadającej pełnoprawnego menedżera, jako jej komisarz (pełniący obowiązki, p.o.).
§ 2 – Administrator w swoim dekrecie komisarzowi może określić zakres zarządu nad reprezentacją, zaś jeżeli tego nie uczyni, przyjmuje się, iż może dokonywać czynności pełnego zarządu reprezentacją. W przypadku dekretu ograniczenie z § 3 nie obowiązuje.
§ 3 – Komisarzem może być gracz, który przez minimum 3 miesiące pozostawał w ramach stosunku pracy jako pełnoprawny menedżer lub komisarz.
Zasada jedności
Art. 6. § 1 - Reprezentacja może posiadać w danym momencie wyłącznie jednego pełnoprawnego menedżera lub jednego komisarza.
§ 2 - Nowy komisarz może przejąć reprezentację wyłącznie w momencie, kiedy reprezentacja nie posiada w ogóle w danej chwili pełnoprawnego menedżera lub komisarza.
§ 3 - W przypadku gdy reprezentacja, o której mowa w § 2, nawiąże stosunek pracy z pełnoprawnym menedżerem, stosunek pracy komisarza ulega zawieszeniu. Stosunek pracy komisarza w tej konkretnej reprezentacji ulega odwieszeniu w chwili, gdy reprezentacja przestanie mieć pełnoprawnego menedżera.
Zasada wyłączności i jedności zarządu reprezentacją
Art. 7. § 1 - W danym momencie wyłącznie jedna osoba może sprawować rzeczywisty zarząd nad reprezentacją.
§ 2 - Regulacja z § 1 nie dotyczy stosunku asystenckiego w zakresie, w jakim asystent może dokonywać czynności zarządu.
Miejsce pracy pełnoprawnego menedżera oraz menedżera z ograniczonymi prawami
Art. 8. § 1 – Gracz może podjąć pracę jako jej pełnoprawny menedżer wyłącznie w reprezentacji będącej członkiem Konfederacji SJM, która nie posiada aktualnie swojego pełnoprawnego menedżera.
§ 2 – Gracz może podjąć pracę jako menedżer z ograniczonymi prawami wyłącznie w takiej reprezentacji, która nie posiada w danej chwili pełnoprawnego menedżera lub menedżera z ograniczonymi prawami (komisarza).
Klauzula ilościowa
Art. 9. § 1 - Gracz może w przeciągu jednego sezonu zmienić maksymalnie dwa razy reprezentacje, w ramach pracy jako ich pełnoprawny menedżer. W danym momencie prowadzić wyłącznie jedną reprezentację jako jej pełnoprawny menedżer.
§ 2 - Gracz może w przeciągu jednego sezonu zmienić maksymalnie raz reprezentację, w ramach pracy jako komisarz. Komisarz może w danej kadrze wykonywać swe czynności przez cały konkretny sezon, od momentu nawiązania stosunku pracy jako komisarz, przy czym nie może tej pracy wykonywać w okresie, kiedy obrana przez niego jako komisarza reprezentacja ma pełnoprawnego menedżera. Na okres posiadania przez tę reprezentację pełnoprawnego menedżera stosunek pracy komisarza ulega zawieszeniu, chyba że komisarz złoży wypowiedzenie, wtedy stosunek pracy komisarza ustaje. Jeżeli reprezentacja ma pełnoprawnego menedżera do ostatniego dnia tego sezonu włącznie, stosunek pracy jako komisarza ulega wygaszeniu z mocy prawa.
§ 3 - W przypadkach szczególnych, Administrator w drodze dekretu, zezwala na prowadzenie reprezentacji w sezonie jako pełnoprawny menedżer na innych zasadach. Przepis § 1 stosuje się odpowiednio.
§ 4 - Uprawnienie określone w § 3 stosuje się wyłącznie wtedy, jeżeli wskutek zaistniałych okoliczności gracz nie mógłby bez winy własnej zrealizować swego prawa do gry.
§ 5 - Zmiana reprezentacji, w myśl niniejszego artykułu, dotyczy wyłącznie czynności prawnych dokonywanych przez gracza.
Zakres zarządu pełnoprawnego menedżera
Art. 10. - Jako pełnoprawny menedżer, gracz może dokonywać wszystkie czynności pełnego zarządu nad reprezentacją przewidziane przez tutejsze prawo oraz czynności przez nie nieprzewidziane, o ile nie stoją w sprzeczności z tutejszym prawem.
Zakres zarządu menedżera z ograniczonymi prawami
Art. 11. § 1 – Menedżer z ograniczonymi prawami może wykonywać wyłącznie te czynności zarządu, które zostały mu udzielone na podstawie umocowania w ramach zastępstwa przez pełnoprawnego menedżera lub przewidziane dekretem Administratora umożliwiającego objęcie reprezentacji wolnej jako jej komisarz.
§ 2 – Czynności menedżera z ograniczonymi prawami dokonane w zakresie umocowania przewidziane dekretem Administratora są ważne i podlegają uchyleniu przez pełnoprawnego menedżera reprezentacji przez jego czynności późniejsze, na zasadach określonych w art. 15.
Domniemanie pełnego zarządu
Art. 12. - Jeżeli w formularzu zastępstwa lub dekrecie nie przewidziano żadnych wytycznych, przyjmuje się domniemanie, iż menedżer z ograniczonymi prawami ma prawo do wykonywania pełnego zarządu nad reprezentacją.
Definicja zarządu nad reprezentacją
Art. 13. § 1 – Przez zarząd nad reprezentacją rozumie się czynności dokonane przez graczy na jej rachunek.
§ 2 – Czynności zarządu są ważne wyłącznie wtedy, jeżeli zostały podjęte przez uprawniony do tego na mocy tutejszego prawa podmiot (pełnoprawny menedżer lub komisarz).
§ 3 – Zarząd nad reprezentacją może być pełny lub ograniczony.
§ 4 – Pełny zarząd nad reprezentacją przysługuje z samej mocy prawa pełnoprawnemu menedżerowi.
§ 5 – Zakres czynności zarządu nad reprezentacją może być w określonych prawem przypadkach ograniczony przez Administratora lub Sąd Administratorski w przypadku pełnoprawnego menedżera lub komisarza.
Zakres pełnego zarządu
Art. 14.- Przez pełny zarząd reprezentacją rozumie się:
- wysyłanie zawodników i zawodniczek na zawody,
- wysyłanie zawodników i zawodniczek na obozy treningowe,
- zatrudnianie i zwalnianie sztabu szkoleniowego,
- zaciąganie i wypełnianie zobowiązań finansowych poprzez pobieranie i udzielanie pożyczek, donacji, budownictwa, pokrywania kosztów szkoleń, pensji oraz pozostałych, związanych z pieniędzmi,
- budownictwo (również rozbudowywanie) związane ze skoczniami narciarskimi oraz infrastrukturą reprezentacyjną,
- aktywny zarząd nad klubami (powoływanie i odsyłanie zawodników i zawodniczek z/do klubów),
- szkolenie juniorów w zakresie ich powoływania oraz odwoływania do akademii oraz reprezentacji,
- szkolenie aplikantów oraz pracowników w zakresie ich powoływania oraz odwoływania do centrum edukacyjnego,
- wysyłanie i organizacja kandydatur własnych obiektów do turniejów,
- zamawianie sprzętu,
- opiekę rehabilitacyjną nad zawodnikami i zawodniczkami kontuzjowanymi,
- napisanie prywatnej wiadomości dotyczącej kadry do Administratora, Super Moderatora, Moderatora,
- inne czynności zarządcze, które nie stoją w sprzeczności z ustalonym w grze prawem, a bezpośrednio dotyczą obsługi menedżerskiej reprezentacji.
Czynności zarządu dokonywane poza granicami umocowania i dekretu; wyjątek
Art. 15. § 1 - Czynności zarządu wymienione w art. 14. dokonane poza nawiązanym stosunkiem pracy z konkretną reprezentacją lub granicami umocowania wynikającego z konkretnego stosunku zastępstwa udzielonego na podstawie Kodeksu Cywilnego SJM są nieważne z mocy prawa i nie wywołują skutków prawnych z zastrzeżeniem § 2.
§ 2 - Osoba, która z zachowaniem zasad ustanowionych przez tutejsze prawo, dokonała zapisu na wolną kadrę w myśl art. 19 § 1 pkt a niniejszego Kodeksu, może dokonać czynności zarządczych wymienionych w art. 14. W tym przypadku przepisu § 1 nie stosuje się.
§ 3 - W przypadku zmiany kierownika reprezentacji, czynności zarządu dokonane zgodnie z prawem przez poprzedniego kierownika reprezentacji pozostają w mocy. Nowy kierownik może jednak przez dokonanie konkretnej czynności zarządu, odpowiadającej charakterowi oraz okolicznościom poprzedniej czynności zarządu, dokonanej przez poprzedniego kierownika reprezentacji, uchylić czynność poprzedniego kierownika, o ile prawo dozwala na takie uchylenie. Niniejszy paragraf nie wpływa na uchylenie czynności, które z racji na swój charakter czynności wywołały już nieodwracalne skutki faktyczne lub prawne.
§ 4 - Przepis z § 3 stosuje się odpowiednio do uchylania własnych czynności zarządu kierownika reprezentacji.
§ 5 - Przez uchylenie rozumie się tak zmianę treści czynności zarządu oraz całkowite uchylenie czynności zarządu.
Delikt zarządu - sankcje
Art. 16. § 1 - Osoba umyślnie przekraczająca zakres umocowania wynikającego z dekretu Administratorskiego ponosi odpowiedzialność majątkową za złamanie prawa.
§ 2 - Odszkodowanie pobierane jest z konta reprezentacji, którą osoba dokonująca przewinienia prowadzi jako jej pełnoprawny menedżer.
§ 3 - Wysokość odszkodowania jest określana przez Sąd Administratorski. Wymiar odszkodowania musi uwzględniać rozmiary szkody, jakie poniosła prowadzona reprezentacja poprzez działania wykonane poza zakresem udzielonego umocowania.
§ 4 - Przez aktualną sumę rozumie się moment wszczęcia postępowania przed Sądem. Kwota kary może przypaść reprezentacjom poszkodowanym działaniem osoby, reprezentacji bezpośrednio poszkodowanej.
§ 5 – W przypadku naruszenia z zakresu umocowania w ramach stosunku zastępstwa, sprawa rozpatrywana jest wyłącznie na wniosek skierowany do Sądu Administratorskiego przez poszkodowanego menedżera.
Art. 17. § 1 - Gracz może zmienić reprezentację po przepracowaniu w aktualnie prowadzonej przez niego reprezentacji minimum 14 dni kalendarzowych. Nie dotyczy to komisarzy, jeżeli w okresie 14 dni od objęcia prowadzonej przez nich reprezentacji w ramach tego stosunku ta reprezentacja zostanie przejęta przez menedżera pełnoprawnego.
Rozszerzenie
§ 2 - Jeżeli gracz rozwiąże stosunek pracy ze swoją pierwszą reprezentacją przed upływem 14 dni, nie może objąć nowej reprezentacji do momentu upływu 14 dnia od nawiązania stosunku pracy ze swoją pierwszą reprezentacją.
§ 3 - Jeżeli reprezentacja prowadzona przez komisarza nie zostanie objęta przed upływem 14 dnia przez pełnoprawnego menedżera, to normy wyrażonej w § 1 zdanie drugie nie stosuje się, zaś do jego sytuacji stosuje się wprost normę wyrażoną w § 1 zdanie pierwsze.
§ 4 - Działania podjęte przez gracza w trakcie przerwy międzysezonowej zaliczane są na poczet sezonu, który ma po przerwie międzysezonowej nastąpić.
Art. 18. § 1 - Gracz co do zasady jest związany z reprezentacją kontraktem bezterminowym.
§ 2 - Wyjątki od powyższej zasady mogą być ustanawiane wyłącznie na mocy ustawy lub dekretu Administratorskiego, jednakże takie prawo może być wprowadzone wyłącznie przed sezonem, w którym ma zacząć obowiązywać.
Rozpoczęcie stosunku pracy
Art. 19. § 1 - Rozpoczęcie stosunku pracy pomiędzy graczem i reprezentacją następuje w chwili:
a) prawidłowego objęcia reprezentacji poprzez zapisanie się i dokonania choć jednej czynności zarządu reprezentacją po zapisaniu się, o której mowa w art. 14, stosuje się to odpowiednio do komisarzy,
b) wyboru w rozpisanym konkursie i potwierdzenia przez gracza objęcia reprezentacji,
c) objęcia reprezentacji na podstawie dekretu Administratorskiego.
§ 2 - Rozpoczęcie stosunku pracy może nastąpić wyłącznie na podstawie sytuacji określonych w § 1.
§ 3 - Rozpoczęcie stosunku pracy może nastąpić w okresie przerwy wakacyjnej nawet wtedy, jeżeli gracz dokona obok zapisu również czynności zarządu wyłączonej na czas tej przerwy.
Ustanie stosunku pracy
Art. 20. - Ustanie stosunku pracy pomiędzy graczem i reprezentacją następuje w chwili:
a) wypowiedzenia kontraktu przez gracza pisemnie w odpowiednim temacie, w opisanej formie (rozwiązanie stosunku pracy),
b) utraty statusu gracza na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego SJM,
c) prawomocnego wyroku karnego Sądu Administratorskiego orzekającego środek karny o pozbawieniu możliwości kierowania reprezentacją,
d) zawieszenia reprezentacji,
e) objęcia reprezentacji przez pełnoprawnego menedżera, w przypadku komisarza, przepis z art. 9 § 2 stosuje się,
f) wygaśnięcia dekretu Administratorskiego, na podstawie którego gracz objął reprezentację,
g) zawieszenia reprezentacji na mocy normy wyrażonej w aktualnym wydaniu Kodeksu Finansowego SJM.
Niechroniony stosunek pracy, zasada ciągłości stosunku pracy
Art. 21. § 1 - Jeżeli w przypadku wygaśnięcia statusu gracza gracz ponownie uzyska ten status, zaś żadna inna osoba w tym momencie nie obejmie jego ostatniej reprezentacji, gracz ten może prowadzić swoją ostatnią reprezentację nadal, o ile wyrazi taką wolę.
§ 2 – Wola, o której mowa w paragrafie poprzedzającym, może zostać wyrażona dorozumianie poprzez dokonanie jakiejkolwiek czynności zarządu wymienionej w art. 14.
§ 3 – Regulacja powyższa dotyczy wyłącznie stosunku pracy pełnoprawnego menedżera.
Actio negatoria
Art. 22. § 1 - Stosunek pracy oraz stosunek asystencki podlegają prawnej ochronie przez cały czas jego trwania.
§ 2 – Pełnoprawny menedżer, komisarz, asystent mogą domagać się na drodze sądowej zaniechania naruszeń tego prawa.
Art. 23. - O rozpisaniu konkursu na reprezentację decyduje Administrator w swoim dekrecie, w którym informuje o jego warunkach szczegółowych.
Rejestr wolnych i zajętych reprezentacji
Art. 24. § 1 - Dla ustalenia stanu prawnego stosunku pracy menedżerów oraz reprezentacji prowadzi się rejestr wolnych i zajętych reprezentacji.
§ 2 - Rejestr zawiera informacje wyłącznie o pełnoprawnych menedżerach i prowadzonych przez nich reprezentacjach oraz o reprezentacjach nie posiadających aktualnie żadnego menedżera. Nie ujmuje się natomiast w rejestrze zastępców oraz komisarzy.
§ 3 - Rejestr prowadzi wyznaczona do tego przez Administratora osoba.
Dział II - asystentura
Art. 25. § 1 - Pełnoprawny menedżer oraz komisarz mogą nadać innej osobie uprawnienia asystenta w prowadzonej przez tego pełnoprawnego menedżera, komisarza reprezentacji.
§ 2 - Prawidłowe nadanie uprawnień asystenta stanowi powstanie stosunku asystenckiego między pełnoprawnym menedżerem, komisarzem a asystentem, gdzie asystent podejmuje, w określonym zakresie, czynności zarządu oraz doradztwo na rzecz uprawnionej w tym stosunku reprezentacji.
Art. 26. - Stosunek asystencki polega na tym, że osoba, w zakresie wyznaczonym przez pełnoprawnego menedżera lub komisarza w akcie nadania uprawnień asystenta, oraz ustawę, może dokonać określonych czynności zarządu reprezentacją oraz doradztwa na zlecenie pełnoprawnego menedżera lub komisarza pod jego nadzorem, na rachunek reprezentacji, jako asystent.
Art. 27. § 1 - Asystentem może być dowolna osoba, z wyjątkiem sytuacji opisanej w § 2.
§ 2 - Asystentem nie może być ten, kto został prawomocnie zbanowany do czasu zakończenia kary. W przypadku banicji w trakcie trwania stosunku asystenckiego, stosunek asystencki wygasa z mocy prawa z chwilą otrzymania bana.
Art. 28. - Nadanie uprawnień asystenta innej osobie musi być dokonane w formie pisemnej, na forum, publicznie, pod rygorem nieważności (akt nadania uprawnień asystenta).
Art. 29. § 1 - Nadanie uprawnień asystenta w formie pisemnej musi, pod rygorem nieważności, przynajmniej określać w sposób jasny osobę, której zostają nadane uprawnienia asystenta, oraz reprezentację, odnośnie której uprawnienia asystenckie są obowiązujące.
§ 2 - Osoba, której zostały nadane uprawnienia asystenta, nie musi, dla zaistnienia stosunku asystenckiego, przyjmować tego nadania.
§ 3 - Wypowiedzenie stosunku asystenckiego musi, pod rygorem nieważności, być zawarte w formie pisemnej, publicznie.
Art. 30. § 1 - Nadając uprawnienia asystenta pełnoprawny menedżer oraz kierownik mogą również określić:
- datę początku stosunku asystenckiego,
- datę zakończenia stosunku asystenckiego,
- zakres uprawnień asystenta odnośnie czynności zarządu, określonych w art. 14, których może dokonać asystent,
- inne, relewantne warunki stosunku asystenckiego.
Konkretyzacja nie może być sprzeczna z regulacjami Kodeksu Pracy SJM. W przypadku sprzeczności obowiązują regulacje określone w Kodeksie Pracy SJM.
§ 2 - W przypadku braku konkretyzacji, uważa się, że:
- datą początku stosunku asystenckiego jest dzień opublikowania aktu nadania uprawnień asystenta,
- datą zakończenia stosunku asystenckiego jest odpowiednio dzień: w którym pełnoprawny menedżer lub komisarz wypowiedział stosunek asystencki lub nadającemu uprawnienia asystenckie pełnoprawnemu menedżerowi, komisarzowi zakończył się stosunek pracy w myśl niniejszego Kodeksu lub osoba, której udzielono uprawnień asystenckich została prawomocnie zbanowana w myśl Ordynacji Karnej SJM.
- zakres uprawnień asystenta odnośnie czynności zarządu dotyczy pełnego katalogu czynności określonych w art. 14.
Art. 31. § 1 - Wyłącznie nadający uprawnienia asystenckie pełnoprawny menedżer lub komisarz mogą wypowiedzieć stosunek asystencki. W przypadku wypowiedzenia stosunek asystencki rozwiązuje się z chwilą dokonania wypowiedzenia.
§ 2 - Pełnoprawny menedżer, komisarz mogą zmieniać warunki stosunku asystenckiego w trakcie jego trwania, nie naruszając jednak przy tym regulacji Kodeksu Pracy SJM.
Art. 32. - Stosunek asystencki wygasa z mocy prawa z chwilą, gdy pełnoprawnemu menedżerowi lub komisarzowi, który nadał uprawnienia asystenckie, zakończy się stosunek pracy w reprezentacji, dla której udzielono uprawnień asystenckich.
Art. 33. § 1 - Pełnoprawny menedżer lub komisarz, którzy nadali uprawnienia asystenckie, mogą w każdej chwili uchylać czynność zarządu lub zmieniać treść czynności zarządu, dokonanej przez asystenta. Uprawnienia te dostępne są w zakresie dopuszczalnym przez prawo.
§ 2 - Czynność zarządu dokonana przez asystenta poza zakresem udzielonym w akcie nadania uprawnień asystenta jest względnie nieważna. Pełnoprawny menedżer lub komisarz, który udzielił uprawnień asystenta, może taką czynność zatwierdzić, przez co czynność uzyskuje w konkretnej sytuacji ważność od chwili dokonania przez asystenta.
Art. 34. § 1 - Jeżeli czynność udzielenia zastępstwa, w myśl Kodeksu Cywilnego SJM, nie stanowi inaczej, zastępca wchodzi, przez czas trwania zastępstwa, w prawa pełnoprawnego menedżera lub komisarza odnośnie stosunku asystenckiego, z zastrzeżeniem § 2.
§ 2 - Zastępca nie ma jednak prawa wypowiedzieć stosunku asystenckiego.
Art. 35. - Asystent nie ponosi odpowiedzialności odpowiedzialności cywilnej w zakresie dokonanych lub zaniechanych czynności w ramach stosunku asystenckiego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yoyogi dnia Pią 19:57, 12 Sty 2024, w całości zmieniany 51 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:21, 25 Gru 2022 |
|
|
Yoyogi |
Pontifex Maximus SJM |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2009 |
Posty: 12529 |
Przeczytał: 73 tematy
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/10
|
Skąd: Niagara Falls, Ontario Płeć: Waćpanicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ustawa o zmianie ustawy Kodeks Pracy SJM z dn. 03.03.2017 r. z dnia 25.12.2022 r.
Zmiana normatywna
Art. 1. - Do art. 5 ustawy Kodeks Pracy SJM z dn. 03.03.2017 r. dodaje się § 3 w następującym brzmieniu: Komisarzem może być gracz, który przez minimum 3 miesiące pozostawał w ramach stosunku pracy jako pełnoprawny menedżer.
Przepis przejściowy
Art. 2. § 1 - Gracze, który do momentu wejścia w życie niniejszej ustawy nawiązali stosunki pracy jako menedżerowie z ograniczonymi prawami (komisarze), pozostają nimi nadal, aż do momentu, kiedy Kodeks Pracy SJM z dn. 03.03.2017 r. przewiduje zakończenie stosunku pracy między menedżerem z ograniczonymi prawami a reprezentacją.
§ 2 - W przypadku zakończenia stosunku pracy, o którym mowa w § 1, do graczy stosuje się odpowiednio przepis art. 5 § 3 wprowadzony niniejszą ustawą.
§ 3 - W przypadku graczy, o których mowa w § 1, do okresu wymaganego stażu, liczonego na poczet art. 5 § 3, wlicza się również okres trwania w stosunku pracy jako menedżer z ograniczonymi prawami, jeżeli ten okres stażu jest korzystniejszy dla gracza względem art. 5 § 3 niż okres trwania w stosunku pracy jako pełnoprawny menedżer.
Wejście w życie
Art. 3. - Niniejsza ustawa wchodzi w życie z dniem ogłoszenia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|