Yoyogi |
Pontifex Maximus SJM |

|
|
Dołączył: 10 Sty 2009 |
Posty: 12676 |
Przeczytał: 40 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/10
|
Skąd: Niagara Falls, Ontario Płeć: Waćpanicz |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Prawo wojenne SJM z dn. 03.12.2016 r.
Arenga
Kto nad kradzionym jadłem odmawia modlitwy, szydzi z Boga.
Przepisy ogólne
Art. 1. - Akt prawny reguluje działania wojenne gry w zakresie obrony i ataku.
Art. 2. - Do prowadzenia działalności wojennej gry powołane jest Centralne Biuro do spraw Walki z Sabotażem (CBWzS).
Wojna ofensywna
Art. 3. - Co do zasady SJM nie przewiduje prowadzenia działań ofensywnych na obszarze sieci zajmowanym przez swoją konkurencję.
Ius ad bellum
Art. 4. - Wyjątkiem zasady przewidzianej w art. 3 jest bezprawna kradzież własności gry dająca SJM casus belli przeciw grze dokonującej zaboru.
Art. 5 - Przez kradzież własności gry rozumie się:
- skopiowanie listy lub list pracowników na forum gry przeciwnej i użytkowanie jej,
- skopiowanie listy lub list zawodników na forum gry przeciwnej i użytkowanie jej,
- skopiowanie grafiki utworzonej na rzecz gry do użytkowania na forum gry przeciwnej (z wyłączeniem prywatnej grafiki graczy w postaci avatarów, grafiki w ich podpisach),
- skopiowanie danych ze strony SJM Wikia lub innej strony SJM w celach innych niż informacyjne (dla użytku innego niż przeczytanie),
- skopiowanie instytucji wyjątkowych i właściwych wyłącznie dla gry SJM, czyli: CBWzS, Sąd Administratorski SJM oraz Sejm SJM,
- skopiowanie prawodawstwa niniejszej gry wprost lub w sposób zmodyfikowany, i w celu, tak, żeby ominąć sankcję wskazaną na początku zdania
- przywłaszczenie nazwy "YTP Ski Jumping Manager" i używanie jej jako własnej,
bez zgody władzy YTP Ski Jumping Manager, wydawanej w formie dekretu Administratora.
Art. 6. - Pozostała własność gry stanowi ze swej natury domenę publiczną.
Art. 7. - Przez grę przeciwną oraz konkurencję rozumie się każdą inną grę internetową.
Art. 8. - Przed wszczęciem wojny ofensywnej SJM przez swych przedstawicieli obligatoryjnie podejmuje rokowania mające na celu pokojowe usunięcie skopiowanej własności SJM przez grę przeciwną uzyskanych drogą nielegalną.
Przesłanki pozytywne dla wypowiedzenia wojny
Art. 9. - Z ius ad bellum gra korzysta, jeżeli zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
- dokonano kradzieży własności SJM wymienionego w art. 5 niniejszego aktu,
- rokowania, mające na celu pokojowe usunięcie skradzionej własności SJM, nie dadzą skutku pozytywnego w postaci usunięcia tejże z obszaru działalności gry dokonującej kradzieży.
Przesłanki negatywne dla wypowiedzenia wojny
Art. 10. - Z ius ad bellum gra nie korzysta, jeżeli:
- dane gry SJM zostaną przekazane na podstawie porozumienia innej grze,
- inna gra zawrze z SJM pakt o nieagresji,
- w wyniku rozmów gra przeciwna usunie skopiowane dane uzyskane drogą nielegalną.
Cel wojny ofensywnej
Art. 11. - Wojna ofensywna ma na celu narzucenie własnej woli SJM, czyli usunięcie wykradzionej własności SJM z systemu gry przeciwnej.
Wojna defensywna
Art. 12. - Przez wojnę defensywną rozumie się prowadzenie działań obronnych przez grę zarówno działania prowadzone na obszarze działalności gry, jak i działania odwetowe na obszarze gry najeżdżającej, mające na celu zakończenie wojny.
Art. 13. - Przez agresję na SJM rozumie się min.:
- próby włamania na konta Administracji,
- zmasowany atak spamowy,
- inne działania, mające charakter agresywny.
Sztuka wojenna
Art. 14. - Szczegółowe zasady prowadzenia operacji przewidują akty wydawane przez Oficera CBWzS w trakcie działań wojennych do swych podwładnych.
Art. 15. - Ustawa wchodzi w życie z dniem 3 grudnia 2016. |
|