| Manager F1 | |
Wysłany: Pią 16:32, 11 Mar 2011 |
|
|
paulonio |
Zasłużony |
|
|
Dołączył: 25 Lut 2010 |
Posty: 1330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10
|
Płeć: Waćpanicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmm pewnie pomyślicie, że jak nie dałem rady wyrobić z managerem biathlonu to z managerem F1 też nie wyrobie . jeśli tak myślicie to jesteście w błędzie
Założyłem ten temat poniewaz w mojej głowie powstała wizja managera F1. Symulator chce napisać sam. Chcę aby był w 100% profesjonalny dlatego może to potrwać pare miesięcy. Chce się was zapytać o pare rzeczy:
Jak myslicie jakie skille powinni mieć zawodnicy ? ja na razie wymyśliłem tylko obrona pozycji i atakowanie pozycjii(nazwa niezbyt trafiona) .
Nie wiem także jakie "skille" samochodów. Wymysliłem moc silnika i areodynamika.
Będzie możliwość ustawiania bolidu na każdy wyścig i kwalifikacje , i tu też chcę sie poradzić bardziej obeznanych osób. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:33, 11 Mar 2011 |
|
|
koripl |
Zasłużony |
|
|
Dołączył: 27 Gru 2010 |
Posty: 537 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10
|
Płeć: Waćpanicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakiś wielki znawca F1 ze mnie nie jest (),ale sądzę,że zawodnicy powinni mieć takie skille:
- Atakowanie/obrona pozycji - wiadomo o co chodzi.Tylko,że to już dotyczyłoby tylko i wyłącznie manewru wyprzedzania/blokowania.
- Doświadczenie - przydatne jako + (jeśli duże),bądź lekko osłabiające jako - (jeśli małe)
- Myślenie - zawodnik "mądrzejszy" lepiej wykorzysta sytuacje na torze.
- Refleks - Im większy tym łatwiej uniknąć wypadków
A co do bolidów...tu nie jest w żadnym razie ekspertem,więc się nie wypowiadam i życzę powodzenia w pisaniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:59, 11 Mar 2011 |
|
|
bartekwr96 |
V.I.P. Manager |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2010 |
Posty: 1039 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
świetny pomysł tylko teraz musisz napisać porządny program. Tak czy inaczej życzę powodzenia jak kolega koripl. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:55, 12 Mar 2011 |
|
|
paulonio |
Zasłużony |
|
|
Dołączył: 25 Lut 2010 |
Posty: 1330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10
|
Płeć: Waćpanicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
no dzięki
mam już ogólnie wizje jak to wszytko będzie wyglądać. napisze to tak aby były wyniki i opisy po każdym okrążeniu co umożliwi relacje live . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:17, 12 Mar 2011 |
|
|
Leon |
Zasłużony |
|
|
Dołączył: 22 Sty 2010 |
Posty: 2324 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/10
|
Skąd: Boston, Massachusetts Płeć: Waćpanicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po miłym zaskoczeniu z managerem biahtlonu także życzę powodzenia i na pewno spróbuję swoich sił w Twoim menadżerze Tylko żeby czasu Ci znowu nie zbrakło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:03, 13 Mar 2011 |
|
|
paulonio |
Zasłużony |
|
|
Dołączył: 25 Lut 2010 |
Posty: 1330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10
|
Płeć: Waćpanicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zrobie chyba umiejętności kierowców takie:
Ogólne Umiejętności - tutaj kryje się prawie wszystko co kierowca F1 powinien umieć np. wybieranie odpowiedniej lini jazdy, obsługa samochodu itp.
Atak/Obrona pozycjii - wiadomo o co chodzi. mam wątpliwości czy oddzielić to na dwa skille czy zostawić jako jeden
Refleks - ważny na starcie oraz pomaga uniknąć wypadków
Koncentracja - im wyższe tym mniej błędow popełnia zawodnik
Doświadczenie - tego nie wiem czy wprowadze , bo byłoby dużo roboty z podnoszeniem doświadczenia po każdym wyścigu
Podejmowane Ryzyko - to każdy manager ustalałby w jakiej sytuacjii jakie ryzyko ma ponosić zawodnik (np. wyprzedzanie, obrona pozycjii, pusty tor itp.)
I zastanawiam się czy sugerować ustawienia samochodu będzie kierowca czy ktoś inny z personelu (np. mechanik). Jeśli kierowca to zostanie dodany skill Ustawianie Samochodu - im wyższy tym ustawienia proponowane przez kierowce będom zbliżone najlepszym ustawieniom na dany tor.
"skille" samochodu:
moc
prowadzenie
przyspieszenie
każdy komponent (silnik, skrzynia biegów itp.) będzie dodawał odpowiednią ilość punktów do każdeko skilla. Każdy komponent będzie miał także "skill" niezawodność
co myslicie o tym wszystkim ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:38, 13 Mar 2011 |
|
|
Skoczek00 |
Trener światowej klasy |
|
|
Dołączył: 21 Lut 2010 |
Posty: 971 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10
|
Skąd: z Ziemi |
|
|
|
|
|
|
|
|
No fajne tylko trochę dla mnie bez sensu niezawodność ale jak uważasz.Co do obrony i ataku lepiej jak byś zrobił dwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:44, 13 Mar 2011 |
|
|
paulonio |
Zasłużony |
|
|
Dołączył: 25 Lut 2010 |
Posty: 1330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10
|
Płeć: Waćpanicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ale każdy silnik i inne kompenenty są bardziej lub mniej niezawodne. nektóre częściej nie wytrzymują wyścigu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:04, 13 Mar 2011 |
|
|
Skoczek00 |
Trener światowej klasy |
|
|
Dołączył: 21 Lut 2010 |
Posty: 971 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10
|
Skąd: z Ziemi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|