Yoyogi |
Wysłany: Czw 17:16, 28 Mar 2019 Temat postu: Przekazywanie kompetencji admininistracyjnych |
|
Na podstawie art. 5a Ustawy o funkcjonowaniu administracji z dn. 16.11.2016 r. tworzę niniejszy temat, w którym można przekazywać kompetencje innym osobom.
Cytat: | Regulacja prawna
Art. 5a. § 1 - Prowadzący dział administracji może delegować część swoich kompetencji na inną osobę bez uprzedniej zgody Administratora, jeżeli osobą przejmującą obowiązki jest: Administrator, Super Moderator, Moderator, Pomocnik.
§ 2 - Delegacja kompetencji odbywa się w specjalnym do tego temacie utworzonym.
§ 3 - Delegacja kompetencji powinna określać:
- osobę, która swoje kompetencje przekazuje,
- osobę, której swoje kompetencje przekazuje,
- dział administracji, któremu przewodniczy,
- listę kompetencji, które przekazuje,
- czas trwania przekazania, jeśli nie jest to czas nieoznaczony.
§ 4 - Delegację kompetencji uznaje się za dokonaną, jeżeli osoba, której kompetencje są przekazywane, potwierdzi w tym temacie w sposób niebudzący wątpliwości przyjęcie tych kompetencji.
§ 5 - W przypadku wymogu zgody Administratora, stosuje się do tej zgody odpowiednio § 4.
§ 6 - Osobom posiadającym określone kompetencje przekazane przysługuje tytuł sekretarza danego działu administracji.
§ 7 - Przekazanie kompetencji trwa do:
- odwołania przez przekazującego lub Administratora,
- zrzeczenia się z przekazanych kompetencji, które musi nastąpić w sposób niebudzący wątpliwości w temacie, o którym mowa w niniejszym artykule,
- utraty statusu gracza.
§ 8 - Jeżeli prowadzący dział administracji opróżni swój urząd, sekretarz tego działu administracji zajmuje z mocy prawa jego miejsce, chyba że nie wyrazi na to zgody w sposób nie budzący wątpliwości w temacie, o którym mowa w niniejszym artykule. |
|
|