Yoyogi |
Pontifex Maximus SJM |

|
|
Dołączył: 10 Sty 2009 |
Posty: 12676 |
Przeczytał: 37 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/10
|
Skąd: Niagara Falls, Ontario Płeć: Waćpanicz |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zasady i regulacje YTP F1 League
1. Ogólne:
- Punktacja wyścigu:
1 miejsce * 25 punktów
2 miejsce * 18 punktów
3 miejsce * 15 punktów
4 miejsce * 12 punktów
5 miejsce * 10 punktów
6 miejsce * 8 punktów
7 miejsce * 6 punktów
8 miejsce * 4 punkty
9 miejsce * 2 punkty
10 miejsce * 0 punktów
- Gracz, który przejedzie mniej niż 50% dystansu wyścigu, otrzymuje połowę przewidzianych punktów
- Wyścig kwalifikacyjny liczy 5 okrążeń
- Tor wyścigu kwalifikacyjnego, jest losowany na 10-15 minut przed rozpoczęciem zawodów przez F1 TS
- Długość wyścigu powinna oscylować między 20 a 35 minutami.
- Kierowca może w każdym sezonie, jeździć w maksymalnie dwóch zespołach
- Gracze na drodze głosowania, będą mogli przed każdym sezonem wybierać 3 tory nie zawarte w kalendarzu. (przepis obowiązuje od sezonu 4)
2. Kary, przepisy dotyczące jazdy.
Lista kar i przewinień:
Wykluczenie z wyścigu - jazda pod prąd na wyścigu, w przypadku recydywy, wykluczenie do końca sezonu
Przesunięcie w klasyfikacji końcowej wyścigu - w wypadku gdy gracz zyskał w nieregulaminowy sposób pozycję i nie oddał jej poszkodowanemu. Przez nieregulaminowe zyskanie pozycji rozumie się ścięcie zakrętu i wyprzedzenie kierowcy poprzez jazdę po innej nawierzchni, niż asfaltowa
- 1 punkt - każdorazowo, za ścięcie okrążenia, na co najmniej 2 centymetry przed zakrętem.
- 1 punkt - każdorazowo, za celowe utrudnienie dublowania, nieusprawiedliwione walką o pozycję kierowcy dublowanego.
- 2 punkty - każdorazowo, za celowe spowodowanie kolizji, której można było uniknąć. Przez kolizję, rozumie się celowe wbicie rywala w fizyczne elementy toru takie jak (banda, boja, drzewo, kamienie, pachołki itd), oraz nawierzchnie (piasek, żwir, ziemia, trawa) co powoduje zatrzymanie bolidu w miejscu/zwolnienie.
- 2 punkty - zatrzymanie bolidu w niebezpiecznym miejscu na torze, w przypadku niemożności kontynuowania wyścigu, konieczne jest ustawienie bolidu w pit-stopie, lub też w bezpiecznej odległości od toru na poboczu |
|